Четверг, 28.03.2024, 23:47
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Добро пожаловать!

Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [6]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » Мои статьи

6 класс

Тема 1.  Основи  алгоритмізації.

Комп’ютерне  середовище  „Пилососик”

Тема 1.1.  Циклічні  алгоритми та розгалуження

 

Рівень

Навички

І. Початковий

Учень може описати середовище виконавця, за зовнішніми ознаками виділити окремі кроки алгоритму і дати їм відповідні пояснення;

Учень знає систему команд виконавця та його можливості.

Учень має уявлення про поняття таблиці.

ІІ. Середній

Учень знає поняття та призначення конструкцій циклу та розгалуження, має елементарні навички їх використання; призначення клавіш керування програмою „Пилососик” для опрацювання алгоритмів.

Учень вміє розпізнавати види алгоритмів, набрати та виконати існуючий алгоритм.

III. Достатній

Учень знає правила запису та застосування конструкцій циклу та розгалуження.

Учень вміє записувати алгоритми збору та розміщення предметів із застосуванням конструкцій циклу та конструкцій або розгалуження; записувати алгоритми у вигляді блок-схем.

IV. Високий

Учень може аналізувати завдання та вибирати від циклу (по напрямку руху або наявності предметів в відсіку або кишені), необхідний для раціонального рішення завдання; передбачати результат виконання кожної із команд.

Учень вміє самостійно складати, виконувати та редагувати алгоритми із застосуванням циклів та розгалужень.

 

Тема 1.2.  Складні  алгоритми

 

Рівень

Навички

І. Початковий

Учень знає систему команд виконавця та його можливості.

Учень знає поняття та призначення конструкцій циклу та розгалуження, правила запису; має елементарні навички їх використання, вміє розпізнавати види алгоритмів.

ІІ. Середній

Учень знає поняття простої умови, поняття сортування предметів по означених признаках.

Учень може самостійно вирішувати, який тип алгоритму треба використати, наводити приклади із життя.

III. Достатній

Учень вміє вирішувати завдання пошуку і збору предметів по заданих властивостях в рядках або в стовпчиках; використовувати процедури для спрощення запису алгоритму.

IV. Високий

Учень вміє вирішувати завдання із вкладеними циклами; складати алгоритми, універсальні для різних початкових умов; вирішувати завдання пошуку і збору предметів по всій таблиці; сортувати елементи таблиці.

 


Тема 2.  Комп’ютерне  середовище  „Алгоритміка”

Тема 2.1.  Виконавець  „Робот”

 

Рівень

Навички

І. Початковий

Учень може описати середовище виконавця, призначення пунктів головного меню та керуючих кнопок.

Учень знає систему команд виконавця та його можливості.

ІІ. Середній

Учень знає поняття простої та складної умови, призначення використання логічних операторів not, and, or.

Учень вміє виділяти в завданні мотиви, які повторюються.

III. Достатній

Учень має уяву про елементи логіки, поняття про істинну та хибну дію; знає результат використання логічних операторів not, and, or.

Учень вміє записувати алгоритм на алгоритмічної мові із застосуванням конструкцій циклу та розгалуження.

Учень знає умови руху та зупинки

IV. Високий

Учень вміє складати, виконувати та редагувати алгоритми із лабіринтами, шукати „скарб” та інші, розробляти універсальні для різних початкових умов.

 

Тема 2.2.  Виконавець  „Чертежник”

Рівень

Навички

І. Початковий

Учень може описати середовище виконавця.

Учень знає систему команд виконавця, його можливості та призначення.

Учень має уявлення про поняття координат крапки та вектору в площині.

ІІ. Середній

Учень знає поняття та різницю між абсолютними та відносними координатами; знає як записати арифметичний вираз для координат.

Учень вміє складати алгоритми для виконання простих малюнків у площині.

III. Достатній

Учень знає різницю між командами „Переведи в точку” та „Сдвинь на вектор”.

Учень вміє виконувати над координатами арифметичні дії, складати та редагувати алгоритми із застосуванням циклів, а також складати процедури.

IV. Високий

Учень може аналізувати яку із команд „Переведи в точку” або „Сдвинь на вектор” необхідно застосувати у даному алгоритмі, а також передбачати результат застосування кожної із команд.

Учень вміє складати, виконувати та редагувати складні алгоритми із застосуванням циклів та процедур для вирішування складних завдань.

Категория: Мои статьи | Добавил: liv (08.09.2008)
Просмотров: 1347 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]