Учень має уявлення про мови
програмування та їх призначення.
Учень знає різницю між інтерпретаторами
та компіляторами, між типами даних, може навести
приклади; знає поняття лінійного алгоритму.
ІІ.
Середній
Учень знає алфавіт і синтаксис мови Pascal.
Учень вміє описувати типи даних у програмі, записувати
величини, нескладні арифметичні вирази та стандартні функції мовою
програмування.
III. Достатній
Учень знає правила запису
програми мовою Pascal, сутність операції присвоювання, процедури
введення-виведення даних, призначення операторних скобок begin-end.
Учень вміє складати
та виконувати прості програми, виправляти синтаксичні помилки.
IV.
Високий
Учень знає та відрізняє типи
даних та їх правила застосування.
Учень вміє створювати самостійно лінійні програми та виконувати їх, аналізувати та
виправляти помилки, в тому числі й
логічні.
Тема 2.Операторирозгалуження
Рівень
Навички
І.
Початковий
Учень знаєпоняття алгоритму розгалуження та поняття умови.
Учень вміє виконати існуючу програму та переглянути
результат.
ІІ. Середній
Учень знає визначення та формат команди
розгалуження, поняття повної та скороченої форми.
Учень вміє пояснити
дії та призначення кожного оператора у програмі.
III. Достатній
Учень знає роботу виконавця при виконанні команди
розгалуження (повної й неповної форми й вибору).
Учень вміє записувати прості умови мовою
програмування, створювати,
налагоджувати та виконувати найпростіші програми із розгалуженням
IV.
Високий
Учень знає види умов та логічних операцій, знає
різницю між логічними операціями andта or.
Учень вміє записувати складені умовимовою
програмування; створювати, налагоджувати й виконувати програми із
розгалуженням та вибором, знаходити логічні й синтаксичні помилки в програмі
та виправляти їх.
Тема 3.Операторициклу
Рівень
Навички
І.
Початковий
Учень знає визначення команди цикл.
Учень може визначати та описувати типи даних у програмі; може
відрізнити цикл від розгалуження.
ІІ.
Середній
Учень знає різні форми запису циклів, може надати приклади різних видів циклів із
життя.
Учень вміє
створювати циклічні програми за допомогою вчителя.
III. Достатній
Учень знаєособливості використання різних видів
циклів.
Учень вміє записувати прості цикли по зростанню й зменшенню
значення лічильника; вводити, налагоджувати й виконувати найпростіші циклічні
програми.
IV.
Високий
Учень знає роботу виконавця при виконанні різних команд
циклу.
Учень вмієвикористовувати вид циклу, необхідний
для конкретної задачі, складати цикли із
вкладеною командою розгалуження; знаходити логічні й синтаксичні помилки
в програмі й виправляти їх.
Тема 4.Рядковівеличини
Рівень
Навички
І.
Початковий
Учень знаєтипи символьних змінних та вмієописувати
їх у програмі.
ІІ.
Середній
Учень знає деякі функції для роботи з рядковими
величинами.
Учень вміє описувати символьні змінні; створювати програми обробки рядкових величин за
допомогою вчителя.
III. Достатній
Учень знає функції для роботи з рядковими
величинами.
Учень вміє створювати програми пошуку, вилучення та
заміни символів.
IV.
Високий
Учень знає особливості використання рядкових
величин.
Учень вміє знаходити логічні й синтаксичні помилки в програмі й виправляти їх, створювати
прості програми формування та форматування строкових величин.